Helpdesks

Τα Κέντρα Υποστήριξης χρηστών (helpdesks) που λειτουργούν στο ΕΚΤ, δημιουργήθηκαν για να διαχειρίζονται με το βέλτιστο τρόπο την επικοινωνία των χρηστών με τις επιμέρους υπηρεσίες του ΕΚΤ.

Για επικοινωνία για υποστήριξη αναφορικά με τις υπηρεσίες της Βιβλιοθήκης δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας με το Γραφείο Υποστήριξης Χρηστών της Ψηφιακής Βιβλιοθήκης

Επιπλέον λειτουργούν τα εξής Κέντρα Υποστήριξης Χρηστών για επιμέρους υπηρεσίες του ΕΚΤ για την άμεση απάντηση των αιτημάτων σας:

    Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών για το Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών
    Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών για τους Δείκτες Έρευνας & Καινοτομίας
    Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών ePublishing
    Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών για το Σύστημα Αυτοματισμού Βιβλιοθηκών ΑΒΕΚΤ