MSSTUDY I (Member State Study I) - The Markets for Electronic Information Services in the European Economic Area

Στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος IMPACT, το ΕΚΤ αναλαμβάνει και υλοποιεί για την Ελλάδα το έργο MSSTUDY το οποίο περιλαμβάνει ποιοτική και ποσοτική έρευνα για την αποτίμηση της αγοράς των υπηρεσιών ηλεκτρονικής πληροφόρησης στην Ελλάδα.

Η έρευνα βασίζεται στις ακόλουθες μεθόδους:

  • Ερωτηματολόγια. Η ποσοτική έρευνα για την πλευρά της προσφοράς και της ζήτησης βασίζεται σε ερωτηματολόγια αντίστοιχα με κάθε ομάδα στόχο.
  • Συνεντεύξεις. Οι συνεντεύξεις έχουν σημαντικό ρόλο στο να αξιολογούνται τα αποτελέσματα των ερωτηματολογίων. Οι άνθρωποι – κλειδιά, όπως και οι ανταγωνιστές σε κάθε τομέα των προμηθευτών που ερωτώνται, προσφέρουν σημαντική πρόοδο στην μελέτη.
  • Μελέτες, Άρθρα, Στατιστικές. Η αρθρογραφική έρευνα είναι η τρίτη μέθοδος που χρησιμοποιείται έτσι ώστε να προσδιορίζεται η ελληνική αγορά.
Διάρκεια
1995 έως 1996
Φορέας Χρηματοδότησης
Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Γενική Διευθύνση ΧΙΙΙ/Ε, IMPACT (Information Market Policy ACtions)